Noniin. Huh, vihdoinkni koulupäivä pulkassa. Mun veljenlapsi on täällä, heitetitin ulso päiväkodista, kun sillä on joku silmätulehdus, muuten on ihan kivaa. :D

Hmm. . . mitäköhän mä aijjon tänään tehdä? Luultavasti vaan oon koneella kotona ja ehkä kaupassa käyn. Mut kun mukun on vaan yks onkelma. :D Mulla ei oo yhtään rahaa. Enkä viitti äitiltäkään pyytää, kun ne tappelee rahasta faijan kanssa muutenkin jo liikaa...

Mitäs koulussa? Eka meillä oli liikkaa puoli coopperi -.- Aargh. Sen jälkeen mentiin laittaa opejen ja kutosten väliselle pelille kaukalo ja vedettiin siel vähän aikaa sählyy. Sit katotiin se peli ja mentiin syömään. :P ihanaa, koulus oli munkkii. ;DD Sitten meillä oli sellanen todella tylsä luontojuttu, melekin kuolin. =DD Mut hahaa, oon onnellinen, kun näin kuutosluokkien siivoavan roskia.

aargh. Vaikka mun veljet ei oo mua kauheestikaan vanhempia ja ollaan samas koulus niin niil oli päivä vapaa. :o boring, mälsää.

Mut ei mul muuta. Kirjottelen ehkä viel illalla.

(c) Murusydän